Za miesiąc startują Internetowe Targi Turystyczne; poznaliśmy najważniejszych partnerów

Rewolucja w promocji turystycznej – tak zapowiadane są Internetowe Targi Turystyczne, które rozpoczynają się 1 marca. Poznaliśmy najważniejszych partnerów targów.

Na uczestnictwo w całej kampanii promocyjnej targów mogą liczyć najważniejsi partnerzy projektu. Miastem Partnerskim zostało Wejherowo.

Miasto Wejherowo od kilku lat systematycznie buduje swoją markę turystyczną na mapie nie tylko Pomorza, ale i całego kraju. Aby dotrzeć z naszą ofertą do jak najszerszego grona potencjalnych turystów postawiliśmy na nowoczesną i innowacyjną formę promocji jaką na pewno są Internetowe Targi Turystyczne. Jest to z pewnością bardziej efektywna i mniej kosztowna forma promocji od tradycyjnych targów. Kampania na targach turystycznych w sieci powinna nam skutecznie pomóc przy budowaniu odpowiedniego wizerunku i świadomości turystycznej marki Wejherowa w Polsce – powiedział Jacek Thiel, zastępca kierownika wydziału Kultury, Sportu, Promocji i Turystyki Urzędu Miejskiego w Wejherowie.

Pozostałych dwóch partnerów pochodzi z branży lotniczej. Pierwszym partnerem jest Eurolot.com od ubiegłego roku łączy polskie miasta i regiony, a ostatnio również oferuje połączenia do słowackich tatr.

Partnerem Internetowych Targów Turystycznych jest również Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy, który obecnie kończy najważniejszy projekt inwestycyjny w swojej historii. Nowy terminal wraz z pełną infrastrukturą przy jednoczesnej rozbudowie infrastruktury drogowej pozwolą na obsługę minimum 5 mln pasażerów.

Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy wykazuje w ostatnich latach jeden z najwyższych w Europie poziomów wzrostu liczby obsługiwanych pasażerów. Oczywiście zapewnienie odpowiedniego popytu wśród obecnych i potencjalnych pasażerów wiążę się również z koniecznością promocji oferty przewozowej. Z pewnością targi turystyczne dają doskonałą możliwość promocji. Jako lotnisko otwarci jesteśmy na najnowsze technologie, dlatego z wielkim entuzjazmem podchodzimy do organizacji Internetowych Targów Turystycznych – powiedział Adam Skonieczny, kierownik Działu Analiz Ekonomicznych i Marketingu.

Poza prezentacją głównych partnerów, na stronach Internetowych Targów Turystycznych będzie można znaleźć inspiracje na podróże: propozycje hoteli spa, miejsca na weekend w Polsce i Europie, a także turystyczne odkrycia 2012 r.

Dziennik Turystyczny jest patronem medialnym inicjatywy.