Four Points Zakopane: Sheraton ogłasza drugi hotel marki w Polsce

Siec Starwood Hotels & Resorts ogłosiła porozumienie ze spółką Bristol w sprawie uruchomienia hotelu Four Points Zakopane. Otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2020 r. Hotel usytuowany będzie w historycznym budynku dawnego hotelu Bristol. Jakie udogodnienia zaoferuje swoim gościom?


Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy ze spółką Bristol i ogłoszenia naszej drugiej inwestycji w Polsce zaraz po Four Points Mokotow. — powiedział Michael Wale, prezes Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. Four Points Zakopane będzie oferować gościom nowe hotelowe doświadczenie, którego podstawą jest komfort i serwis na dobrym poziomie. I to wszystko w idealnym górskim położeniu.

Historyczna lokalizacja Four Points Zakopane

Cieszymy się na wprowadzenie nowego życia do historycznego hotelu Bristol, prawdziwej perełki Zakopanego. Jesteśmy przekonani, że po niezbędnej rozbudowie i modernizacji budynku, zarówno hotel Bristol, jak i jego malownicze okolice wzdłuż górskiego potoku, staną się jednymi z atrakcyjniejszych części miasta — dodał Sławomir Janiszewski, prezes firmy Bristol.

Four Points Zakopane

Four Points w Zakopanem będzie usytuowany w historycznym budynku dawnego hotelu Bristol, który po wielu pracach renowacyjnych zostanie przekształcony w hotelowy resort. Nowa posiadłość będzie oferować 97 pokoi, restaurację i bar sygnowany markowym programem Best Brews. Będzie tu także centrum fitness, basen oraz blisko 300 mkw powierzchni sal konferencyjnych.

Polska ważnym rynkiem

Rozwój marki Four Points ma być, jak zapewnia firma, odpowiedzią na rosnący popyt na nieskomplikowane usługi hotelarskie. Marka posiada obecnie 200 hoteli na całym świecie. Four Points by Sheraton Zakopane będzie drugim obiektem sieci Starwood w segmencie hoteli klasy średniej w Polsce zaraz po Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow, którego otwarcie planowane jest w 2019 r.

Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Starwood i widzimy w niej znaczące możliwości rozwoju naszych marek obejmujących obiekty klasy średniej. — skomentował Murat Yilmaz, Starszy Dyrektor ds. Rozwoju na Europę Środkową i Turcję.

Sieć Starwood zarządza obecnie sześcioma hotelami w Polsce należącymi do trzech marek: Luxury Collection, Sheraton i Westin.