Starwood wprowadza do Polski markę Four Points

4P by Sheraton Warsaw Mokotow 2

Sieć Starwood Hotels & Resorts Worldwide ogłosiła podpisanie umowy z firmą Mokotów Business & Airport Hotel dotyczącej uruchomienia hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów. Otwarcie planowane jest na czwarty kwartał 2018 r., a obiekt będzie pierwszą międzynarodową marką hotelową na Mokotowie, biznesowej dzielnicy Warszawy, położonej zarówno blisko centrum miasta, jak i międzynarodowego portu lotniczego w Warszawie.

Hotel Four Points będzie dysponował 192 pokojami, dwiema placówkami gastronomicznymi, centrum fitness i salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni ponad 500 mkw. Jego lokalizacja umożliwi szybki dojazd zarówno do centrum miasta, jak i na lotnisko Chopina. Goście hotelu będą korzystać z wszystkich udogodnień charakterystycznych dla marki, w tym łózka Four Points by Sheraton, bezpłatnej butelki wody w pokoju, czy szybkiego, bezprzewodowego dostępu do internetu w miejscach publicznych.

4P by Sheraton Warsaw Mokotow 2 4Pby Sheraton Warsaw Mokotow

Marka Four Points to obecnie ponad 200 hoteli na całym świecie. Hotel Four Points Warsaw Mokotów będzie pierwszym obiektem Starwood w segmencie obiektów klasy średniej i zwiększy portfolio sieci w Warszawie do czterech oraz siedmiu hoteli w Polsce.

W Polsce rośnie popyt na międzynarodowe marki hotelarskie, takie jak Four Points, które oferują nowy poziom usług zarówno dla osób podróżujących biznesowo, jak i turystycznie. Widzimy duże możliwości ekspansji na tym rynku – zwłaszcza w Europie, gdzie ponad 50 proc. nowych hoteli Starwood będzie operować w tzw. segmencie obiektów klasy średniej — powiedział Murat Yilmaz, dyrektor ds. przejęć i rozwoju na Europę Środkową i Turcję.

Sieć Starwood zarządza obecnie sześcioma hotelami w Polsce, działającymi pod trzema markami: The Luxury Collection, Sheraton i Westin.