Distribusion wprowadza GDS dla międzymiastowych autokarów

Bus Distribusion

Turystyczny startup technologiczny z Niemiec chce połączyć przewoźników autokarowych z kanałami sprzedaży na całym świecie.

Distribusion Technologies (www.distribusion.com) wprowadza globalny system dystrybucji (GDS) dla międzymiastowych przewoźników autokarowych. Po sukcesie na macierzystym, niemieckim rynku, firma rozpoczęła rozwijać swoją działalność w Polsce. Z myślą o przewoźnikach i sprzedawcach usług turystycznych, Distribusion dąży do uproszczenia procesów związanych z międzynarodową sprzedażą biletów autokarowych.

Za pośrednictwem Distribusion przewoźnicy autokarowi uzyskują dostęp do licznych kanałów sprzedaży online i offline, takich jak agencje turystyczne, portale podróżnicze czy aplikacje mobilne. Dzięki dostępowi do zintegrowanej platformy rezerwacyjnej, sprzedawcy usług turystycznych mogą oferować swoim klientom bilety przewoźników z całego świata.

Chcemy uczynić rezerwację biletów autokarowych tak samo prostą oraz efektywną kosztowo jak rezerwację lotów. Poprzez łączenie przewoźników autokarowych z kanałami sprzedaży, pomagamy im w zdobywaniu nowych międzynarodowych klientów, generowaniu dodatkowej sprzedaży oraz wydajniejszej eksploatacji autokarów. Dotychczas internetowe oraz stacjonarne agencje turystyczne musiały kontaktować się z pojedynczymi przewoźnikami bezpośrednio bądź używać kilku systemów rezerwacyjnych. My oferujemy rozwiązanie, dzięki któremu możliwy będzie dostęp do wszystkich autokarowych połączeń międzymiastowych z jednego źródła – powiedział Julian Hauck, dyrektor generalny oraz założyciel Distribusion.

Distribusion współpracuje obecnie z 3500 agencjami turystycznymi oraz wieloma sprzedawcami online (ponad 2 mln odwiedzających użytkowników miesięcznie), umożliwiając im sprzedaż biletów na kursy ponad 60 europejskich przewoźników.