Zachodniopomorskie przyciąga turystów. Ruszyła kampania promocyjna

pzPod hasłem „Pomorze Zachodnie. Tam, gdzie zaczyna się przygoda”, startuje ogólnopolska kampania nadmorskiego regionu. 30- i 15-sekundowe spoty promocyjne będzie można zobaczyć m.in. na antenie stacji TVN, TVP1 i TVP2. 

Pierwsza, letnia odsłona kampanii ma zwrócić uwagę na Zachodniopomorskie, jako region oferujący „morze atrakcji” dla osób lubiących wypoczywać aktywnie – a nie tylko dla rodzin z dziećmi.

To pierwsza odsłona kampanii naszego regionu. Spot jest dynamiczny, bo taki też jest turysta, do którego chcemy trafić. Koncentrujemy się na przekazie aktywności i – towarzyszących im, pozytywnych emocji. Widzimy obraz wakacji „w pigułce”, jakie sami możemy przeżyć odwiedzając Pomorze Zachodnie – powiedział Olgierd Geblewicz, marszałek województwa zachodniopomorskiego.

Przez najbliższy miesiąc spoty będzie można oglądać na antenach ogólnopolskich stacji, w tym na TVP1, TVP2 i TVN. Kampania letnia kierowana jest zwłaszcza do osób między 18. a 44. rokiem życia. Budżet kampanii wynosi milion zł. Projekt realizowany jest przy udziale środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

Promocji telewizyjnej regionu zachodniopomorskiego towarzyszy kampania w mediach społecznościowych. Pod hasłem PomZachodnie turyści znajdą profile województwa na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Pinterest. Strategia komunikacji ma być szczególna; za część informacji mają być bowiem odpowiedzialni sami mieszkańcy Zachodniopomorskiego. Nie zabraknie też turystycznych ciekawostek na temat regionu oraz konkursów.