TUI Travel ma pomysł na turystyczne „sklepy przyszłości”

TUI Thomson shop

Firma TUI Travel przedstawiała wizję „sklepów przyszłości”. Czy inne biura zainspirują się pomysłem w projektowaniu swoich punktów sprzedaży?

Pod koniec wakacji w Wielkiej Brytanii uruchomiony zostać ma pierwszy sklep pod marką Thomson, od 2000 r. należącej do TUI Travel. W najbliższych kliku latach powstać ma ok. stu takich miejsc. Można śmiało powiedzieć, że TUI ma świetny pomysł na stacjonarną sprzedaż, a wizja zaprezentowana na poniższym filmie może się podobać.

Sklepy wyróżniać mają się wielkim ekranem wideo zamiast ściany, prezentującym materiały z wakacyjnych kierunków. Będzie też dużo interaktywnych narzędzi, m.in. elektroniczne mapy. Dorady pracować mają z klientami w „kawiarnianej” atmosferze, a do tego darmowy internet bezprzewodowy. Jest to więc pomysł na połączenie zalet i przyzwyczajeń zakupów off- i online.

Jak się Państwu podoba taka wizja?