Funclub z Kartą Klienta i promocyjną wysokością zaliczki

Biuro podróży Funclub wprowadziło możliwość odpłatnego zamówienia Karty Klienta Funclub, która jest przepustką do otrzymania dodatkowego rabatu na zakup wybranej imprezy turystycznej. Firma uruchamia także promocję na wysokość zaliczki.

Karta Klienta Funclub to przedpłacona karta płatnicza, która działa na zasadzie „elektronicznej portmonetki”. Nie jest ona powiązana z rachunkiem bieżącym użytkownika karty, natomiast może ona być zasilana kwotą, do wysokości której użytkownik dokonuje wydatków. Po przelaniu środków na Kartę Klienta Funclub staje się ona w pełni funkcjonalną kartą płatniczą, honorowaną we wszystkich punktach handlowo–usługowych, w których można płacić kartą MasterCard. Karta umożliwia również dokonanie zakupów w sklepach internetowych. Karta Klienta Funclub akceptowana jest zarówno w kraju, jak i zagranicą.

Oprócz standardowych możliwości, Karta Klienta Funclub umożliwia użytkownikowi zakup imprezy organizowanej przez touroperatora z rabatem w wysokości 10 proc.Upust naliczony zostanie w przypadku opłacenia imprezy turystycznej Kartą Klienta Funclub przez stronę internetową funclub.pl.

Zakupy dokonywane Kartą Klienta Funclub są tańsze, ponieważ użytkownik karty może uzyskać rabat sięgający nawet 10 proc. wartości wydatków dokonywanych m.in. w Monnari, Lorens & Wiktor i Yves Rocher – powiedział Piotr Sućko, prezes zarządu biura podróży Funclub.

Zamówienie Karty Klienta Funclub należy zgłosić online na stronie www.funclub.pl/karta. Jednorazowa opłata za wydanie karty wynosi 15 zł (cena nie zawiera kosztów przesyłki). Wydawcą kart jest Bank Millennium.

Funclub wprowadza jednocześnie promocję „Zaliczka 10 proc.”, która potrwa od 18 do 30 marca i dotyczyć będzie wszystkich imprez turystycznych z oferty Lato 2012 i Obozy Młodzieżowe 2012. W tych dniach zaliczka za każdą dokonaną rezerwację imprezy turystycznej organizowanej przez touroperatora obniżona zostanie z poziomu 30 do 10 proc.

W ramach promocji prowizja agenta wynosić będzie 10 proc., jednak cała zaliczka wpłacona przez klienta zostanie na rachunku bankowym biura agencyjnego. Oznacza to, że agent turystyczny swoje wynagrodzenie pobierze z góry i w dniu potwierdzenia rezerwacji nie przeleje środków pieniężnych na konto Funclubu. Zgodnie z warunkami uczestnictwa w imprezach turystycznych organizowanych przez biuro podróży, w przypadku rezygnacji klienta z udziału w imprezie, Funclub zażąda zapłaty wyliczonej kwoty związanej z poniesionymi wydatkami w związku z dokonanymi już przygotowaniami organizacyjnymi imprezy turystycznej.

Kiedy touroperatorzy wypłacają prowizję agentowi dopiero przy drugiej racie, my oddajemy im całą zaliczkę, którą klient wpłaca w momencie rezerwacji imprezy turystycznej – dodał Piotr Sućko.