Funclub reklamuje się wśród młodzieży

1 marca pod hasłem „Zostaw mamę” rusza nowa kampania reklamowa biura podróży Funclub. Celem działań jest nie tylko sprzedaż imprez z oferty letnich obozów zagranicznych, ale również umocnienie wizerunku na rynku turystyki młodzieżowej.

Na potrzeby akcji przygotowano 15-sekundowy spot reklamowy dla marki obozy młodzieżowe, które wyemitowane zostaną w muzycznych stacjach telewizyjnych: MTV i VIVA. Autorem zdjęć jest Bartosz Pussak, a w podkładzie muzycznym wykorzystana została linia melodyczna przygotowana przez Matheo, właściwie Mateusza Schmidta – polskiego rapera i producenta muzycznego. Materiał przygotowany został w stylistyce pierwszego pocałunku. Przekaz kieruje uwagę na letnie wyjazdy młodzieżowe i odsyła na stronę internetową obozymlodziezowe.pl.

Dodatkowo, kampanię wspierać będą tzw. skrzydełka reklamowe, które pojawiać się będą przed blokiem reklamowym.

Dopełnieniem kampanii będzie konkurs, który ruszy już 19 marca i trwać będzie przez kolejne cztery tygodnie. Nagrodą w konkursie będą m.in. obozy młodzieżowe organizowane przez Funclub.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania związane ze współpracą z siecią agencyjną touroperatora, aktywność public relations oraz promocja obozów młodzieżowych w prasie i Internecie. Wszystkie kreacje oparte są na motywie popularnych wśród nastolatków lolspeak’ów.