Wyniki Funclubu lepsze od oczekiwań

funclub logoO ponad połowę wzrosły przychody ze sprzedaży biura podróży Funclub w pierwszych dwóch miesiącach tego sezonu turystycznego w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Wynik jest lepszy od oczekiwań. Biorąc pod uwagę niestabilne warunki gospodarcze w Polsce, spodziewałem się gorszego wyniku – powiedział Piotr Sućko, prezes zarządu biura podróży Funclub.

Ponad 50 proc. wzrost przychodu ze sprzedaży ofert z sezonu Lato 2012 jest zasługą powiększającego się grona klientów, które decyduje się zaplanować swój urlop wcześniej. Za rezerwacją „first minute” przemawiają nie tylko rabaty, sięgające nawet 33 proc., ale również możliwość wyboru z szerokiej i pełnej oferty imprez, a także bezpieczeństwo transakcji związane z możliwością wykupienia opcji Kup Sobie Spokój, która zapewnia Gwarancję Niezmienności Ceny oraz umożliwia ewentualną rezygnację z imprezy na 21 dni przed jej rozpoczęciem bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Przy tym każdy klient, który kupił imprezę turystyczną w promocji Wcześniej Taniej ma prawo do jednej bezpłatnej zmiany rezerwacji.

Lepszy od oczekiwań jest również wynik działu sprzedaży internetowej. Segment ten wykazał się ponad 40 proc. dynamiką ilości rezerwacji wprowadzonych poprzez stronę internetową.

Po dobrym początku sezonu turystycznego Funclub podwyższył prognozy.

Na koniec września 2012 przychód ze sprzedaży powinien osiągnąć 50-60 proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2010. Wcześniej zakładaliśmy, że sezon Lato 2012 zamkniemy z 20-30 proc. przyrostem – dodał Piotr Sućko.