Blog PR i marketing w turystyce: Czy nie zostawiłem tutaj mojej walizki?

W sierpniu na ulicach Singapuru można było zobaczyć interesującą outdoorową kampanię internetowego biura podróży Webjet Singapore. Na potrzeby akcji ustawiono obok przystanku ogromną, przykuwającą wzrok, czerwoną walizkę…

Specjalnie przygotowana walizka gigantycznych rozmiarów stanowiła intrygujący wyróżnik i zarazem wsparcie dla standardowych citylightów Clear Channel, które również zostały wykorzystane w akcji biura podróży.

Ten przykład pokazuje, że w reklamie warto iść pod prąd w poszukiwaniu nowych, nieodkrytych nośników.

Na podobny pomysł związany z walizką wpadło w Londynie cztery lata wcześniej Virgin Holidays. Tam jednak podobna czerwona walizka była ciekawym reklamowym dodatkiem do prawdziwych pomników 🙂

Pomysł i realizacja: Plum Ideas, Singapore.
Źródło: theinspirationroom.com

Autorem tekstu jest Mariusz Sadurski, twórca bloga PR i marketing w turystyce. Więcej przykładów pomysłowych akcji znajdziesz na www.mariuszsadurski.pl.