Dziś debiut nowej marki należącej do sieci Marriott – hotelu Waikiki Edition

Dziś nastąpi oficjalne otwarcie pierwszego hotelu duetu Bill Marriott i Ian Schrager, należącego do nowej marki zarządzanej przez sieć Marriott – hotelu Waikiki Edition na Hawajach.

O wprowadzeniu nowej marki, Edition Hotels, Dziennik Turystyczny informował w czerwcu. Opisywane jako luksusowe, butikowe obiekty, mają przyciągać gości intymną i ekskluzywną atmosferą.

Osobiste, zindywidualizowane, intymne, składające się na niepowtarzalne doświadczenie, a także całkowicie różniące się od siebie nawzajem – tak czytamy w zapowiedziach hoteli Edition.

Nowa marka będzie zarządzana przez sieć Marriott, prowadzić je będzie Ian Schrager, uznawany za konsekwentnego popularyzatora idei hoteli butikowych.

Waikiki Edition będzie dysponował 353 pokojami z widokami na ocean, przystań jachtową lub miasto, wyposażonymi m.in. w robionymi na zamówienie łóżka, 46-calowe telewizory, bezpłatny dostęp do internetu, strefę do pracy. Goście będą korzystać również z japońskiej restauracji, nocnego klubu, a także prywatnej plaży z własną laguną.

Oprócz Waikiki Edition w tym roku uruchomiony zostanie drugi hotel marki. Hotel Edition w Istambule będzie miał 77 pokoi, ze ścianami zdobionymi drewnem różanym lub palisandrem i jedwabiem. Łazienki będą marmurowe, ze szklanymi prysznicami. Hotel wyposażony będzie m.in. w salę balową, spa, dwupiętrowe lobby ozdobione złoto-srebrną mozaiką i salę kinową.

Kolejne hotele Edition pojawią się w Barcelonie, Meksyku i Bangkoku.

Źródło: Hotel Chatter, Edition Hotels